loading

Radacini Motors incearca mereu sa vina in intimpinarea nevoilor si dorintelor tale.


De aceea Radacini colaboreaza cu principalele firme de profil din Romania in incercarea de a-ti oferi cele mai bune conditii financiare. Pentru ca cel mai simplu se poate cumpara o masina cu plata integrala, ca persoana fizica poti apela la creditul bancar sau leasing.In ambele variante un consilier al Radacini Motors te va ajuta si consilia in realizarea dosarului de finantare si va intermedia relatia cu banca. Pentru clientii persoane juridice propunem cele mai bune oferte de finantare din partea firmelor de leasing, iar experienta noastra va asigura ca intotdeauna vom gasi o solutie potrivita nevoilor tale. Astfel vei economisi timp si bani!

 

Acte necesare finantare

 

I. Pentru persoane fizice (credit bancar):

  • copie BI / CI (titular + sot/sotie, daca este cazul)
  • copie catre de munca (titular + sot/sotie, daca este cazu)
  • ultima factura de utilitati (gaze sau curent, etc)
  • acte tipizate -adeverinta de venit, cerere de creditare, etc – difera functie de banca

 

II. Pentru persoane juridice (leasing):

  • Completarea unei cereri de finantare si a unei fise tip (difera functie de firma finantatoare).
  • Factura proforma de la furnizorul bunului.

 

    

 Persoane juridice: Acte contabile

  • Bilanturile si balantele aferente lor pe ultimii doi ani (semnate si stampilate).
  • Raporturile de gestiune.
  • Ultima balanta pe anul in curs (semnata si stampilata)

 

   

 Persoane juridice: Documente administrative

  • Copie dupa certficat de inregistrare(C.U.I)
  • Copie dupa actele constitutive
  • Certificat constatator de la Registrul Comertului
  • Imputernicire semnata de asociatii societatii pentru persoanele ce reprezinta firma in negocierea si semnarea contractului de leasing
  • Copie dupa B.I-ul persoanelor care semneaza contractul de leasing.

 

III. Pentru persoane fizice autorizate:

  • Factura proforma de la furnizorul bunului.
  • Completarea unei cereri de finantare si a unei fise tip.
  • Buletin de identitate- copie
  • Autorizatia de practicare a meseriei
  • Copii dupa declaratia de impozit
  • Copie registru de incasari si plati pe anul in curs.

 

Leasing auto

 

Radacini Motors colaboreaza cu toate companiile importante din piata de leasing. Experienta noastra de 18 ani in domeniul vanzarilor ne permite sa va consiliem in vederea obtinerii celor mai bune conditii de achizitie si finantare a produselor pe care le comercializam.Aveti o afacere si este timpul sa va dezvoltati parcul auto? Aveti o afacere la inceput de drum si doriti achizitionati un autoturism? La Radacini veti gasi consilieri competenti ce va vor indruma catre autovehiculele pe care le doriti.Principalii pasii pe care trebuie sa ii urmati pentru a achizitiona unui autoturism in leasing sunt:

  • identificarea masinii pe are doriti sa o achizitionati
  • stabilirea conditiilor financiare (avans, perioada)
  • intocmirea dosarului cu actele cerute de firma finantatoare
  • depunerea de catre client a actelor la unul din sediile Radacini
  • analiza cerintelor clientului si (in cazul unui raspuns pozitiv din partea firmei finantatoare) semnarea contractului de leasing.
  • achitarea avansului catre firma finantatoare
  • achitarea de catre firma finantatoare a autovehiculului catre Radacini
  • ridicarea autovehiculului

Din experienta anterioara dureaza circa 7 zile de cind clientul intocmeste complet dosarul cu actele solicitate de firma finantatoare pina cind ridica produsul dorit.Documente necesare:



Rate prin Radacini Motors

 

Radacini Motors colaboreaza cu principalele banci pentru achizitionarea in rate a unui autoturism.


Solicitantul, co-debitorul si garantul trebuie sa îndeplineasca urmatoarele conditii :

  • sa fie cetatean român
  • sa fi împlinit 21 de ani si sa nu depaseasca varsta de 60
  • sa aiba un domiciliu in acelasi judet cu banca la care a depus cererea de credit
  • sa fie angajat cu contract de munca cel putin pe perioada contractului de credit;
  • solicitantul / co-debitorul(i) / garantul poate fi pensionar. In cazul veniturilor din pensiile, se vor lua in calcul numai pensiile pentru limita de varsta, pensiile pentru invaliditate care nu sunt supuse revizuirii periodice in vederea stabilirii mentinerii, schimbarii categoriei de invaliditate sau incetarii calitatii de pensionar de invaliditate. Pentru verificarea gradului de invaliditate se va solicita clientului prezentarea Deciziei comisiei medicale. De asemenea nu se vor lua in calcul pensiile alimentare, pensiile de urmas si indemnizatiile pentru persoanele insotitoare, primite de catre persoanele cu handicap, care au dreptul la insotitor.
  • minim 6 luni vechime la locul de munca actual sau minim un an vechime la locul de munca anterior,
  • minim 2 ani de desfasurare a activitatii, în cazul în care solicitantul este o persoana fizica autorizata

 

Documente necesare:

În scopul identificarii informatiilor depuse de solicitant, urmatoarea documentatie minima va trebui prezentata:

  • Carte sau buletin de identitate valabile
  • O factura de utilitati, emisa pe adresa domiciliului actual sau actul de proprietate pentru locuinta unde domiciliaza solicitantul creditului.
  • În situatia în care solicitantul este angajat, adeverinta de salariu, mentionand salariul net pe ultimele 6 luni, semnata si confirmata de catre angajator (formatul standard fiind stabilit de catre banca)
  • În situatia în care solicitantul este o persoana fizica autorizata (medici, avocati, arhitecti, notari, contabili autorizati etc.) se vor solicita urmatoarele documente:
    • 1.documentele constitutive si autorizatiile in baza carora functioneaza;
    • 2.documentele financiare: declaratia estimativa de venituri din activitatea autorizata / decizia de impunere pe ultimii 2 ani, depusa /emisa de autoritatile fiscale competente si copie a Registrului de incasari si plati pentru ultimele 6 luni, semnat si stampilat
  • Copia Carnetului de munca, primele si ultimele 2 pagini, semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al societatii sau confirmata prin confruntarea cu originalul acesteia de catre reprezentantul bancii / dealer pentru solicitant, co-debitor/i si garant, pana cel mai tarziu la data implinirii termenului prevazut de lege pentru valabilitatea inscrierilor in carnetul de munca.
    Sau Copia Registrului General de Evidenta a Salariatilor, care va purta stampila Inspectoratului Teritorial de Munca – prima pagina si paginile care cuprind inregistrari referitoare la salariat, pentru solicitant, co-debitor si garant
  • In cazul angajatilor societatilor cu raspundere limitata (S.R.L.), daca in ultimele 3 luni salariu tarifar din Cartea de Munca/Registrul General de Evidenta a Salariatilor a solicitantului a crescut, pentru aceeasi functie in aceeasi firma, de mai mult de 2 ori, dosarul va fi refuzat, datorita incertitudinii privind veridicitatea realizarii veniturilor inscrise in Cartea de Munca/Registrul General de Evidenta a Salariatilor.
    Sau Copia contractului de munca inregistrat la Inspectoratul Teritorial de Munca (daca este cazul, conform legii) – semnat si stampilat de reprezentantul legal al angajatorului, impreuna cu acte aditionale (daca este cazul).
    Sau Daca este cazul, ultimul talon de pensie, decizia de pensionare(cu exceptia pensiilor militare) si in caz de pensie de invaliditate, decizia comisiei medicale
  • In cazul persoanelor aflate in concediu de ingrijire a copilului, la stabilirea veniturilor se ia in calcul indemnizatia de concediu de ingrijire a copilului in cazul in care termenul de creditare solicitat este mai mic decat perioada pana la expirarea concediului de ingrijire a copilului SAU venitul cel mai mic dintre indemnizatia de concediu de ingrijire copil si venitul obtinut anterior in perioada de activitate, in cazul temenului de creditare solicitat mai mare decat perioada pana la expirarea concediului de ingrijire a copilului
  • Un document care sa certifice valoarea obligatiilor (angajamentelor) lunare, inclusiv pentru garant (credite rate de leasing, alte rate aferente vanzarii-cumpararii in rate, chirii, pensii de intretinere, C.A.R., descoperiri de cont etc. -extrase de cont – daca este cazul – , dovada ultimei rambursari etc.-)
  • In cazul in care solicitantul beneficiaza de venituri din chirii, se va solicita o copie a contractului de inchiriere. Se vor accepta numai acele contracte a caror perioada de valabilitate este cel putin egala cu perioada de creditare. Nu se vor lua in calcul veniturile rezultate din contracte de inchiriere incheiate pe perioade mai mici decat perioada de creditare, precum si cele neinregistrate la Administratia Financiara teritoriala. Pentru a putea fi luate in calcul, aceste contracte trebuie sa fie incheiate cu minim 6 luni inainte de data depunerii cererii.
  • In cazul in care solicitantul/co-debitorul/garantul beneficiaza de venituri suplimentare obtinute din contracte de munca pentru fractiune de norma ca urmare a cumulului de functii, aceste contracte trebuie OBLIGATORIU incheiate pe perioade mai mari decat perioada de creditare , precum si inregistrate la Inspectoratul Teritorial de Munca.Pentru a putea fi luate in calcul, aceste contracte trebuie sa fie incheiate cu minim 6 luni inainte de data depunerii cererii.
  • Pot fi luate in calculul bugetului si venituri sub forma pensiei solicitantului/co-debitorului/garantului, cu conditia indeplinirii conditiilor legale si a limitarilor prevazute prin prezenta norma.
  • Factura proforma / aviz /oferta de la Dealerul de autoturisme, in original sau in copie
  • Acord de Consultare a Bazei de Date a CRB – formularul F5 din procedura Consultarea CRB in unitatile teritoriale cod 1.1.3.01 NOTA: Urmatoarele informatii vor fi solicitate si in cazul persoanei/lor co-debitoare: -In calculul bugetului lunar se va tine cont si de toate obligatiile de plata ale Persoanei/lor Co-debitoare (credite, descoperiri de cont, rate de leasing, alte rate aferente vanzarii-cumpararii in rate, chirii, pensii de intretinere etc). -Acordul pentru consultarea bazei de date a Centralei Riscurilor Bancare;